چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1401

شیشه بالکن پارس

بر چه اساس “قیمت شیشه بالکن” محاسبه می‌شود؟

۱۲ بازديد

بر چه اساس “قیمت شیشه بالکن” محاسبه می‌شود؟

نوع شیشه بالکن به دو صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد: شیشه های بالکن از لحاظ استفاده دارای 2 حالت کشویی و ریلی هستند و از جنبه طرح و مدل در 2 نوع: 1. فریم لس (بدون فریم) 2. فریم آلومینیومی و یا استیل هستند. دیگر یا بهصورت فریم لس (بدون فریم) ویا با فریم آلومینیومی هستند. هر کدام از این موارد در تعیین نهاییقیمت شیشه بالکن تأثیرگذار است. رنگ شیشه ها، ضخامت کار، سکوریت بودن شیشه‌ها و از همه مهمتر یراق آلات کاربردی هنگام نصب همه و همه دست به دست هم داده و شیشه بالکن طبق سلیقه و خواسته شما ارائه و اجرا می گردد که روی قیمت تمام شده بی تأثیر نخواهند بود.

نصب شیشه بالکن در شهرهای آلوده چه مزیت هایی دارد ؟

هوای آلوده یکی از بدترین مشکلاتی می باشد که در شهرهای بزرگ با آن مواجه می شویم و در واقع باید بدانیم یکی از معضلات شهرنشینی در شهرهای بزرگ مانند تهران آلودگی هوای آن می باشد. این شهرهای می توانند با نصب شیشه بالکن از ورود آب و هوای آلوده و سر صدای زیاد به درون فضا جلوگیری کنند. سر و صدا هم در شهرهای بزرگ افراد را آزار می دهد که با شیشه های بالکن از ورود سر و صدا هم جلوگیری می شود، چرا که شیشه های آن دو جداره است.

۰ ۰

چگونه یک نرده شیشه ای در بالکن شما می تواند به جلوگیری از افتادن کودکان به زمین در زیر کمک کند

۱۲ بازديد

چگونه یک نرده شیشه ای در بالکن شما می تواند به جلوگیری از افتادن کودکان به زمین در زیر کمک کند

شیشه بالکن

بازسازی ها کامل است. خانه جدید شما یک شاهکار معماری است. اولین کاری که انجام خواهید داد چیست؟ البته چند دوست را برای نشان دادن آن دعوت کنید!

سخت، ایمن و شیک

مدرن، صنعتی و مینیمالیسم در قلمرو طراحی بزرگ هستند. چه چیزی فراتر از همه این روندها است؟ نرده های شیشه ای. چه برای حصار استخر، بالکن و یا نیم طبقه داخلی، شما می خواهید مواد محکم، ایمن، شیک و منسجم باشد.

انتخاب حصار استخر شیشه ای Tough As برای بالکن شما نه تنها برای افزودن زیبایی و ارزش به خانه شما انتخاب درستی است. همچنین برای حفظ امنیت خانواده شما انتخاب مناسبی است. استفاده از نرده های شیشه ای حتی می تواند به جلوگیری از افتادن فرزندان شما روی زمین کمک کند. نجات آنها از آسیب جدی، و حتی مرگ.

سقوط از پنجره ها و بالکن ها دومین علت شایع سقوط قابل پیشگیری در خانه است. درک این موضوع که اگر مواد مناسب را هنگام نصب بالکن خود انتخاب کنید، همه این حوادث قابل اجتناب هستند، اولین قدم برای اطمینان از ایمن نگه داشتن فرزندان خود در خانه است. ضرب المثل قدیمی که می گوید پیشگیری بهتر از درمان است، هرگز به اندازه محافظت از خانواده شما مهم نبوده است.

نرده های شیشه ای از Tough As Glass انتخاب واضحی در هنگام ساخت و یا بازسازی خانه شما هستند.

اقدام پیشگیرانه 1: قدرت

مهم ترین نکته در مورد نرده بالکن برای ایمن نگه داشتن فرزندان از سقوط چیست؟ این استحکام کلی مواد مورد استفاده است. شیشه ممکن است اولین فکر شما نباشد، آیا فلز یا چوب قوی‌تر نیستند؟ خوب، نه، این طور نیست. نرده های شیشه ای Tough as Glass از شیشه های مقاوم صنعتی درجه A ساخته شده اند.

آنها خرد نمی شوند یا زنگ نمی زنند، که هر دو در واقع می توانند باعث آسیب و آسیب به خانواده شما شوند. شیشه ای که توسط Tough As Glass استفاده می شود، شیشه پنجره معمولی شما نیست. این به طور خاص برای استفاده به عنوان یک مانع ایمنی طراحی شده است. عملاً نشکن است.

قانون ساختمان استرالیا مشخص می کند که برای گذراندن حداقل استانداردهای خود، موانع باید بتوانند از سقوط افراد از طریق مانع و روی زمین در زیر جلوگیری کنند. همچنین می تواند عبور و مرور کودکان خردسال را محدود کند و همچنین به اندازه کافی قوی باشد که در برابر ضربه خوردن افراد به آن، و تکیه دادن به آن مقاومت کند.

هنگامی که نرده شیشه ای خود را از Tough As Glass انتخاب می کنید، می دانید که مانعی را انتخاب می کنید که نه تنها با استانداردهای فعلی BCA مطابقت دارد. از آنها فراتر می رود.

اقدام پیشگیرانه 2: حذف خطر

سقوط کودکان از بالکن و نیم طبقه پدیده جدیدی نیست. و با این حال، اگر خطرات را از بین ببرید، این حوادث قابل پیشگیری هستند. یک مانع ایمنی نصب کنید که نه تنها مطابق با استانداردهای ساختمانی است که ساختمان استرالیا باید به آن پایبند باشد، بلکه از آنها نیز فراتر باشد.

اینجاست که یک نرده شیشه ای از Tough As Glass وارد می شود.

هنگام انتخاب متریال برای بالکن و نیم طبقه، باید به اثربخشی متریال از نظر ایمنی و سبک، سهولت نصب و هزینه توجه شود.

اطلاعات Kids Health استرالیا نشان می دهد که بیشترین خطر سقوط در ماه های گرمتر است. وقتی اجتماعی تر هستیم و از فضای باز لذت می بریم. و با کودکان در گروه سنی 2-3 سال.

این سنی است که آنها کاملاً متحرک هستند. با این حال قادر به قضاوت در مورد خطرات و مشاهده خطرات بالقوه در محیط اطراف آنها نیستند.

ایمنی حرف اول را می زند

نرده های ما ارتفاع مناسبی برای استفاده در ساختمان های چند طبقه دارند. آنها توسط تکنسین های کاملاً ماهر نصب می شوند تا حداکثر ایمنی را برای خانواده شما تضمین کنند.

پس از نصب بر روی بالکن یا نیم طبقه، اطمینان از ایمنی به عهده شما به عنوان والدین است. مبلمان قابل بالا رفتن را نزدیک سازه نرده قرار ندهید. جعبه های کاشت متحرک را دور از نرده شیشه ای خود قرار دهید زیرا یک ویژگی بالا رفتن پایدار و آسان برای کودکان ایجاد می کند.

نرده های شیشه ای دهانه های بزرگی مانند نرده های چوبی سبک های قدیمی یا نرده های سیمی ندارند. هر دوی این سبک‌ها سوراخ‌ها و شکاف‌هایی برای کودکان ایجاد می‌کنند تا از آن‌ها بالا یا پایین بروند و روی زمین بیفتند.

به ارزش خونه ات اضافه کن

نحوه طراحی، ساخت و نصب نرده های شیشه ای Tough As Glass آنها را به انتخابی ایده آل برای بالکن یا مانع ایمنی نیم طبقه تبدیل می کند. آنها نه تنها شیک هستند و به خانه شما ارزش می بخشند، بلکه بهترین اقدام پیشگیرانه در برابر سقوط فرزندان شما هستند که با پول می توانید خرید کنید. امروز با Tough As Glass تماس بگیرید تا یک پیشنهاد رایگان برای بهترین موانع ایمنی برای ساخت و ساز یا بازسازی خانه یا محل کار خود ارائه دهید.

۰ ۰

انواع شیشه بالکن در تبریز

۱۳ بازديد

راهنمای بالکن برای آپارتمان ها

محوطه های بالکن یک راه ایده آل برای اینکه بالکن شما بیشتر شبیه یک فضای داخلی باشد.

البته انواع مختلف این را به درجات مختلف ارائه می دهند، اما هدف کلی آنها این است.

در این راهنما، همه آنچه را که باید در مورد محوطه بالکن آپارتمان بدانید را پوشش خواهیم داد. در پایان، باید بدانید که کدام یک برای نیازها و بودجه شما مناسب است.

محوطه بالکن چیست؟

محفظه بالکن چارچوبی است که به ساختار بالکن موجود تعبیه شده است که آن را بیشتر به فضای داخلی تبدیل می کند. به عنوان مثال، نصب یک محفظه بالکن ساخته شده از شیشه های شیشه ای اساساً آن را به یک اتاق آفتابگیر تبدیل می کند.

شیشه بالکن

بسته به متریال مورد استفاده، محفظه های بالکن برای آپارتمان ها می توانند آن را به یک اتاق داخلی دیگر یا یک فضای ترکیبی تبدیل کنند که در ماه های سردتر در داخل خانه و در ماه های گرمتر در فضای باز است.

محوطه های بالکن در مقابل پرده های حریم خصوصی

تفاوت بین محفظه های بالکن و صفحه های حریم خصوصی در این است که دومی معمولاً بالکن را به عنوان یک فضای بیرونی نگه می دارد اما مانع از دیدن افراد می شود.

صفحه نمایش های حریم خصوصی اغلب مشبک، پانل های بامبو یا چیزی مشابه هستند. بالکن در نهایت هنوز در فضای باز است اما دید همسایه های فضول مسدود شده است.

البته، می‌توانید از محفظه بالکن به عنوان یک صفحه حریم خصوصی با چسباندن پرده یا پرده استفاده کنید، اما این هدف اصلی آن نیست.

ملاحظات قبل از نصب محوطه بالکن

مانند هر پروژه ساختاری دیگری، اطمینان از داشتن مجوزهای مناسب و برنامه ریزی درست کارها ضروری است.

قبل از ادامه کار با HOA خود مشورت کنید، زیرا ممکن است محدودیت هایی در مورد موادی که می توانید استفاده کنید یا حتی می توانید یک محوطه بالکن نصب کنید وجود داشته باشد.

همین امر در مورد اجاره‌کنندگان نیز صادق است، اما بدیهی است که ابتدا باید با صاحبخانه یا شرکت مدیریت ساختمان خود مشورت کنید. احتمالاً گزینه‌های محدودتری خواهید داشت، اما صاحبخانه شما احتمالاً به شما اجازه می‌دهد یک سازه موقت را نصب کنید، اگر اثری از خود برجای نگذارد.

سپس، باید هزینه را در نظر بگیرید. برخی از گزینه ها هزاران دلار هزینه دارند، در حالی که برخی دیگر یک پروژه DIY نسبتاً ارزان خواهند بود. مطمئن شوید که روشی را انتخاب کنید که نه تنها با بودجه شما مطابقت داشته باشد، بلکه با سبک کلی شما همخوانی داشته باشد.

یک محفظه شیشه بالکن اساساً آن را به فضای داخلی دیگری برای آپارتمان شما تبدیل می کند. بالکن شما اساساً یک اتاق آفتابگیر خواهد بود که می تواند مزایای زیادی داشته باشد.

طرفداران

برای تنظیم دمای آپارتمان شما در تمام طول سال عالی است.

روشی شیک و مدرن برای بازسازی بالکن شما.

گزینه های زیادی برای طراحی و ظاهر.

می تواند ارزش فروش مجدد عظیمی را اضافه کند.

منفی

برای اجاره نشینان مناسب نیست

برخی از HOA ها ممکن است با آنها مشکل داشته باشند.

گران ترین گزینه.

باید به صورت حرفه ای نصب شود.

تمیز کردن بیرون ممکن است دشوار باشد.

۰ ۰