شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

شیشه بالکن پارس

5 ایده مدرن برای طراحی نرده شیشه بالکن که باید بدانید

۱۷ بازديد

5 ایده مدرن برای طراحی نرده شیشه بالکن که باید بدانید

شیشه یک ماده همه کاره است. اصولاً در هر خانه ای از شیشه استفاده می شود که رایج ترین آنها پنجره های شیشه ای است. در حال حاضر بسیاری از بالکن ها، درها و حمام ها نیز شیشه ای هستند. شیشه می تواند نور را افزایش دهد و دید را باز کند.

بالکن ها از قرون وسطی وجود داشته اند. مردم برای محافظت بهتر در هنگام مبارزه با مهاجمان داربست هایی با نرده ها اضافه کردند. امروزه مجبور نیستیم با مزاحمان بجنگیم، اما بالکن ها مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از فضای باز هستند.

شیشه یک ماده همه کاره است. اصولاً در هر خانه ای از شیشه استفاده می شود که رایج ترین آنها پنجره های شیشه ای است. در حال حاضر بسیاری از بالکن ها، درها و حمام ها نیز شیشه ای هستند. شیشه می تواند نور را افزایش دهد و دید را باز کند.

بالکن ها از قرون وسطی وجود داشته اند. مردم برای محافظت بهتر در هنگام مبارزه با مهاجمان داربست هایی با نرده ها اضافه کردند. امروزه مجبور نیستیم با مزاحمان بجنگیم، اما بالکن ها مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از فضای باز هستند.

نرده شیشه ای فریم لس

شیشه بالکن

اگر منظره زیبایی از بیرون دارید، می خواهید تا حد امکان از آن دیدن کنید. افزودن بالکن به اتاق طبقه دوم یک راه عالی برای انجام این کار است.

اما نرده می تواند کمی از آن منظره دور باشد. این باعث می شود نرده های شیشه بالکن بدون قاب بهترین انتخاب باشند. پنل های شیشه ای شفاف به هیچ وجه مانع دید شما نمی شوند. به علاوه، به عنوان یک روند معماری، این نرده ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند.

شیشه فریم لس از صفحات شیشه ای تشکیل شده است که از مواد دیگری ساخته نشده اند. این بدان معنی است که هیچ نواری در نمای شما وجود ندارد.

شما می توانید همه چیز را در خارج به وضوح ببینید. همچنین با حذف موانع بصری فضای شما را بزرگتر و بازتر نشان می دهد.

این یک راه عالی برای بازسازی و به روز رسانی نرده های قدیمی و فرسوده بالکن است. این یک پروژه نسبتاً ارزان است که فضای شما را متحول می کند. علاوه بر بهره مندی از این مزایا برای خود، می تواند بعداً ارزش فروش مجدد را به خانه شما اضافه کند.

بالکن ژولیت

بالکن شیشه ای

بالکن ژولیت یا بالکن کاذب یک چیدمان ساده است که در شرایط خاص عالی است. یکی، زمانی که فضای کافی در خارج از خانه برای گسترش بالکن ندارید. همچنین زمانی که منابع لازم برای ساختن یک عرشه را ندارید اما همچنان به مقداری نور و هوا نیاز دارید بسیار عالی است.

این طرح شامل یک نرده در دهانه در یا پنجره است. این به شما امکان می دهد در یا پنجره طبقه دوم را باز کنید تا نور خورشید و نسیم وارد شود.

نرده ها امنیت لازم را برای تحقق این امر فراهم می کنند. نرده شیشه ای عالی است تا دید شما را مسدود نکند.

از مواد خلاقانه استفاده کنید

شیشه بالکن

اگر تصمیم دارید از نرده های شیشه ای قاب بالکن بچسبید، خلاق باشید! طیف گسترده ای از رنگ ها، مواد و طرح ها برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید از تطبیق پذیری نرده های شیشه ای برای ایجاد هر ظاهری که می خواهید استفاده کنید.

پانل های شیشه ای را با فولاد ضد زنگ قاب کنید تا ظاهری شیک و مدرن داشته باشید. این یک ماده محکم است که برای سالهای آینده عالی به نظر می رسد. برای چیزی گرم تر، می توانید روکش برنز را در رنگ های مختلف اضافه کنید.

می توانید ترکیبی از چیزهایی که هر روز استفاده می کنید ایجاد کنید

احتمالات تقریبا بی پایان هستند، بنابراین اجازه دهید تخیل خود را اجرا کند!

شیشه بالکن  سرپوشیده

بالکن شیشه ای

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید بالکن باید هوای آزاد باشد. اگر در مکانی با دمای شدید زندگی می کنید، راحت تر است که در داخل خانه بگذرانید. اما اگر منظره زیبایی دارید، می خواهید از آن بهره ببرید.

بالکن محصور شده با شیشه یک انتخاب عالی است. مانند داشتن یک اتاق در فضای باز است که می توانید هر زمان که بخواهید از آن لذت ببرید.

می توانید دمایی را که دوست دارید حفظ کنید و همچنان از منظره بیرون لذت ببرید. حالا وقتی برف می بارد، می توانید با یک فنجان شکلات داغ در بالکن حلقه بزنید.

با تکه‌های نان تست از زیبایی دنیای سفید اطراف خود لذت خواهید برد. تصور کنید در چنین روز برفی از خانه کار می کنید!

بالکن های شیشه ای نیز فضای شما را بزرگتر و بازتر می کنند. این امر مخصوصاً اگر پنجره‌ها یا درهای شیشه‌ای بزرگی دارید که به بالکن شما منتهی می‌شوند صادق است.

با درب های شیشه ای

شیشه بالکن

در برخی موارد، شما فقط فضایی برای یک بالکن باریک دارید. یا ممکن است بودجه لازم برای فضای بزرگ عرشه را نداشته باشید. استفاده از شیشه یک راه عالی برای بزرگتر نشان دادن فضای کوچک است.

درهای شیشه ای بزرگ را برای ورودی بالکن خود انتخاب کنید. این باعث می شود که بالکن بیشتر شبیه به فضای داخلی اتاق باشد. این اثر دوگانه دارد که هم اتاق و هم بالکن را بزرگتر و جادارتر می کند.

این طراحی ممکن است به شما این احساس را بدهد که از حریم خصوصی زیادی صرف نظر می کنید. به خصوص اگر اتاق ضمیمه اتاق خواب شما باشد و می خواهید از چشمان کنجکاو دوری کنید. درهای شیشه ای بزرگ احساس امنیت نمی کنند.

در شب، وقتی چراغ‌های داخل روشن است، همه همسایه‌های شما می‌توانند از در شیشه‌ای شما وارد شوند. با این حال، راه حل این مشکل بسیار ساده و کم هزینه است. چند پرده یا پرده بلند اضافه کنید و همیشه می توانید آنها را برای حفظ حریم خصوصی روی درب ببندید. اکنون می توانید از بهترین های هر دو دنیا لذت ببرید.

۰ ۰

راهنمای بالکن برای آپارتمان ها

۱۳ بازديد

راهنمای بالکن برای آپارتمان ها

محوطه های بالکن یک راه ایده آل برای اینکه بالکن شما بیشتر شبیه یک فضای داخلی باشد.

البته انواع مختلف این را به درجات مختلف ارائه می دهند، اما هدف کلی آنها این است.

در این راهنما، همه آنچه را که باید در مورد محوطه بالکن آپارتمان بدانید را پوشش خواهیم داد. در پایان، باید بدانید که کدام یک برای نیازها و بودجه شما مناسب است.

محوطه بالکن چیست؟

محفظه بالکن چارچوبی است که به ساختار بالکن موجود تعبیه شده است که آن را بیشتر به فضای داخلی تبدیل می کند. به عنوان مثال، نصب یک محفظه بالکن ساخته شده از شیشه های شیشه ای اساساً آن را به یک اتاق آفتابگیر تبدیل می کند.

شیشه بالکن

بسته به متریال مورد استفاده، محفظه های بالکن برای آپارتمان ها می توانند آن را به یک اتاق داخلی دیگر یا یک فضای ترکیبی تبدیل کنند که در ماه های سردتر در داخل خانه و در ماه های گرمتر در فضای باز است.

محوطه های بالکن در مقابل پرده های حریم خصوصی

تفاوت بین محفظه های بالکن و صفحه های حریم خصوصی در این است که دومی معمولاً بالکن را به عنوان یک فضای بیرونی نگه می دارد اما مانع از دیدن افراد می شود.

صفحه نمایش های حریم خصوصی اغلب مشبک، پانل های بامبو یا چیزی مشابه هستند. بالکن در نهایت هنوز در فضای باز است اما دید همسایه های فضول مسدود شده است.

البته، می‌توانید از محفظه بالکن به عنوان یک صفحه حریم خصوصی با چسباندن پرده یا پرده استفاده کنید، اما این هدف اصلی آن نیست.

ملاحظات قبل از نصب محوطه بالکن

مانند هر پروژه ساختاری دیگری، اطمینان از داشتن مجوزهای مناسب و برنامه ریزی درست کارها ضروری است.

قبل از ادامه کار با HOA خود مشورت کنید، زیرا ممکن است محدودیت هایی در مورد موادی که می توانید استفاده کنید یا حتی می توانید یک محوطه بالکن نصب کنید وجود داشته باشد.

همین امر در مورد اجاره‌کنندگان نیز صادق است، اما بدیهی است که ابتدا باید با صاحبخانه یا شرکت مدیریت ساختمان خود مشورت کنید. احتمالاً گزینه‌های محدودتری خواهید داشت، اما صاحبخانه شما احتمالاً به شما اجازه می‌دهد یک سازه موقت را نصب کنید، اگر اثری از خود برجای نگذارد.

سپس، باید هزینه را در نظر بگیرید. برخی از گزینه ها هزاران دلار هزینه دارند، در حالی که برخی دیگر یک پروژه DIY نسبتاً ارزان خواهند بود. مطمئن شوید که روشی را انتخاب کنید که نه تنها با بودجه شما مطابقت داشته باشد، بلکه با سبک کلی شما همخوانی داشته باشد.

یک محفظه شیشه بالکن اساساً آن را به فضای داخلی دیگری برای آپارتمان شما تبدیل می کند. بالکن شما اساساً یک اتاق آفتابگیر خواهد بود که می تواند مزایای زیادی داشته باشد.

طرفداران

برای تنظیم دمای آپارتمان شما در تمام طول سال عالی است.

روشی شیک و مدرن برای بازسازی بالکن شما.

گزینه های زیادی برای طراحی و ظاهر.

می تواند ارزش فروش مجدد عظیمی را اضافه کند.

منفی

برای اجاره نشینان مناسب نیست

برخی از HOA ها ممکن است با آنها مشکل داشته باشند.

گران ترین گزینه.

باید به صورت حرفه ای نصب شود.

تمیز کردن بیرون ممکن است دشوار باشد.

۰ ۰

سیستم شیشه بالکن پکیج چیست؟

۱۲ بازديد

سیستم شیشه بالکن پکیج چیست؟

سیستم‌های بالکن لاستیک که امروزه اغلب در خانه‌ها یا محل‌های کار ترجیح داده می‌شوند، به دلیل افزایش ارزش ساختمان و همچنین مزایایی که ارائه می‌دهند، شناخته شده‌اند. سیستم های بالکن شیشه ای با پانل های تاشو خود امکان ایجاد فضای بسته را در مدت زمان کوتاهی فراهم می کند و امکان باز شدن فضای بسته را در مدت زمان کوتاهی فراهم می کند.

شیشه بالکن

علاوه بر استفاده در فضاهایی که به بیرون باز می شوند مانند بالکن ها، برای پارتیشن اداری نیز ترجیح داده می شود. علاوه بر ارسال درخواست مونتاژ برای برنامه ای که از عایق حرارتی و صوتی پشتیبانی می کند، در صورت تمایل می توانید محصول جدا شده را نیز خریداری کنید. برای سیستم بالکن شیشه ای جدا شده، فقط باید ابعاد را بدهید. کل طرح مناسب برای بالکن شما بصورت جدا شده آماده شده و به آدرس شما تحویل داده می شود. شما به راحتی می توانید محصولی را که به آدرس شما می رسد با تمام مواد مورد نیاز برای برنامه مونتاژ کنید.

مزایای سیستم شیشه بالکن دمونت شده چیست؟

با سیستم های شیشه بالکن که قابلیت جداشدنی را دارند، می توان بصری مورد نظر خود را به دست آورد و در عین حال تمام مزایای ارائه شده توسط سیستم را به دست آورد. این اپلیکیشن که امکان ایجاد فضای بسته را به راحتی فراهم می کند، از عایق صوتی و حرارتی نیز پشتیبانی می کند.

۰ ۰

شیشه بالکن پارس در تبریز

۱۷ بازديد

شیشه بالکن پارس در تبریز

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در سامانه زمات دیده ایم!

شیشه بالکن پارس

طراحی، تولید،مونتاژونصب شیشه بالکن ریلی تاشو

ویژه بالکن ، گلخانه ، آلاچیق ، پارتیشن بندی ، سالن های کنفرانس ، استخر و…

مزایای سیستم :

* افزایش متراژ بنا مطابق با دستورالعمل شهرداری
* نظافت وتمیزی آسان
* عایقبندی کامل سروصدا – گردوخاک – برف و باران
* جلوگیری ازاتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی
* نمایی لوکس و زیبا برای انواع نمای ساختمانی
* قابلیت نصب در هر نوع بالکن از نوع قوسی و زاویه دار و…

برای آنانکه همیشه طالب بهترین ها هستند

شیشه بالکن پارس با دراختیار داشتن بهترین نوع پروفیل و یراق آلات و بابهره گیری ازکارشناسان مجرب جهت اندازه گیری , تولید و نصب درخدمت هموطنان عزیز میباشد .
لذا در هر جای ایران نیاز به شیشه بالکن بوده باشد حضور می یابیم و با اجرای بهترین نوع شیشه بالکن ارائه خدمات می نماییم .
هم اکنون پارس بالکن در تبریز / تهران / اصفحان / رشت / مشهد / ارومیه / زنجان حضوردارد وتلاش می نماید تا درسراسر ایران اسلامی به گسترش شیشه بالکن یاری نماید .
جهت ملاحظه نحوه کارکردسیستم ومقایسه پروفیل و یراق آلات این مجموعه به سایت مراجعه نمایید تا بهترین را انتخاب نمایید .

۰ ۰

گزینه های مختلف برای صفحه نمایش حریم خصوصی چیست؟ کدام یک برای شیشه بالکن مناسب است؟

۱۷ بازديد

گزینه های مختلف برای صفحه نمایش حریم خصوصی چیست؟ کدام یک برای شیشه بالکن مناسب است؟

این را تصور کنید: شما به تازگی وارد بالکن خود شده اید، قهوه در دست، و می توانید گرمای خورشید صبح زود را روی صورت خود احساس کنید، خوشحال است، درست است؟ این تا زمانی است که متوجه شوید همسایه‌هایتان به باغ شما نگاه می‌کنند، یا حتی بدتر از آن – یک بالکن با آنها به اشتراک می‌گذارید!

همانطور که ملک های بیشتری ساخته می شود، فضاهای بیرونی ما کوچکتر می شوند و ما با احساس نادیده گرفته شدن زمانی که بیرون می رویم آشنا شده ایم. اگر می توانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید، نترسید، زیرا صفحه نمایش حریم خصوصی یک راه حل عالی برای این وضعیت است. آنها نه تنها می توانند حریم خصوصی بسیار مورد نیاز را ایجاد کنند، بلکه می توانند بلافاصله با اضافه کردن تمایز، ظاهر فضای شما را تغییر دهند.

در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه از باغ خود در برابر چشمان کنجکاو محافظت کنید و ببینید چه صفحه های حریم خصوصی در دسترس داریم.

گزینه های مختلف برای صفحه نمایش حریم خصوصی چیست؟ کدام یک برای شیشه بالکن مناسب است؟

صفحه حریم خصوصی چیست؟

در ساده‌ترین شکل خود، صفحه‌های حریم خصوصی، پانل‌های بلندی هستند که از یک طرف پانل به سمت دیگر منزوی می‌شوند. معمولاً از آنها برای تقسیم یک بالکن مشترک یا محافظت از باغ شما در برابر تماشاچیان استفاده می شود.

اغلب، صفحه‌های حریم خصوصی شرطی برای تأیید مجوز برنامه‌ریزی بالکن هستند، زیرا استفاده از فضای بالکن یا فضای باز نباید حریم خصوصی همسایگان شما را با مشرف شدن به اموال آنها به خطر بیندازد. صفحه نمایش حریم خصوصی می تواند انزوای بسیار مورد نیاز را بین هر دو طرف تحقق بخشد. اگر مطمئن نیستید که صفحه نمایش حریم خصوصی برای وضعیت شما ضروری است، باید قبل از بررسی گزینه های بالکن خود با شورای محلی خود صحبت کنید.

در شیشه بالکن پارس، ما معتقدیم که صفحه نمایش های حریم خصوصی نباید به عنصر عملکردی آنها محدود شود. در عوض، آنها باید یک ویژگی طراحی برجسته در فضای بیرونی شما باشند. و به همین دلیل، ما با استفاده از شیشه های مبهم، جایگزینی مدرن و شیک برای صفحه نمایش های حریم خصوصی غیرجذاب و حجیم طراحی کرده ایم. ما دو سیستم منحصر به فرد صفحه نمایش حریم خصوصی را تولید و عرضه می کنیم: صفحه نمایش بی نهایت Aerofoil و صفحه حریم خصوصی Orbit. هر دو سیستم صفحه نمایش حریم خصوصی الزامات عملکردی خود را برآورده می کنند، مانند بارگیری باد و مقررات ساختمان، اما آنها بسیار بیشتر …

گزینه های سبک انعطاف پذیر

قبل از اینکه به بحث در مورد دو گزینه مختلف صفحه نمایش حریم خصوصی که در دسترس داریم بپردازیم، انعطاف‌پذیری طراحی درخشانی را که این دو سیستم ارائه می‌دهند را تشریح می‌کنیم.

انتخاب یک صفحه نمایش حریم خصوصی در طراحی نرده شیشه ای شما گزینه های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، شما انعطاف پذیری استفاده از غربالگری حریم خصوصی را برای کل نرده خود دارید، که خلوت نهایی را ایجاد می کند، یا می توانید انتخاب کنید که از غربالگری فقط برای بخشی از بالکن خود استفاده کنید.

شیشه بالکن

اگر باغ، عرشه یا محوطه بالکن شما مشرف باشد یا از یک طرف مشرف به املاک همسایه باشد، صفحه های حریم خصوصی و شیشه نرده استاندارد ما ترکیب خوبی هستند. نصب صفحه‌های حریم خصوصی در سمت نادیده گرفته شده و لذت بردن از شیشه‌های شفاف و کوتاه‌تر در جلو، با ایجاد تعادل رضایت‌بخش بین حریم خصوصی و منظره‌های بدون مانع از باغ شما و فراتر از آن، بهترین هر دو جهان را به شما می‌دهد.

۰ ۰

امکانات بالکن شیشه ای

۱۸ بازديد

امکانات بالکن شیشه ای

سیستم های شیشه بالکن که با دکور زیبایی منحصربفرد خود بدون تنگ کردن فضا تغذیه می کند و شما می توانید از بالکن های خود در هر شرایط آب و هوایی و فصول سال از ویژگی های بالکن شیشه ای لذت ببرید.

    از آنجایی که شیشه بالکن به عنوان یک سیستم متحرک ریلی اعمال می شود، می توانید آن را به دلخواه باز و بسته کنید. بنابراین، می توانید از شرایط بد آب و هوایی مانند برف، زمستان، باران، باد در امان باشید.

  •   شیشه بالکن با ظاهر زیبایی خود به عنوان یک پل تزئینی بین خانه شما و بالکن عمل می کند.
  •     این امکان را برای استفاده از بالکن خود در تمام فصول فراهم می کند.
  •     می توانید از منظره لذت ببرید.
  •     از نمای بیرونی و همچنین داخلی به بالکن شما ارزش زیبایی می بخشد.
۰ ۰

معرفی سیستم شیشه ویترین

۱۸ بازديد
این سیستم فقط دارای یک ریل در قسمت بالای شیشه میباشد که این امکان را فراهم میکند تا به عنوان درب ورودی مغازه از آن استفاده شود . شیشه ها قابلیت جمع شدن در یک قسمت را دارند که از جنس سکوریت ۱۰ میل و دارای قفل و دستگیره جهت بستن میباشد.
مزایای استفاده از شیشه ویترین تجاری :
امکان تردد بدون مانع
عایق باد و باران و گرد و غبار
مکان های قابل استفاده از شیشه ویترین:
ویترین مغازه
اماکن عمومی نظیر مجموعه های ورزشی ،فرهنگی و هنری
گلخانه
تفکیک مغازه
پارتیشن بندی شرکت
۰ ۰

برای اجرای “شیشه بالکن ریلی” باید چه فضایی داشته باشید؟

۲۲ بازديد

برای اجرای “شیشه بالکن ریلی” باید چه فضایی داشته باشید؟

شیشه بالکن ریلی همان طور که از اسمش مشخص است، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پنل های شیشه‌ بر روی ریل حرکت خواهند کرد و در نتیجه فضای کمی را اشغال می‌کنند. در این حالت شیشه بالکن بصورت L شکل در انتهای دیوار جمع می‌شوند که همین فضای کمی که اشغال می‌کند به شما اجازه‌ی ایجاد هر تغییری در فضای بالکن را می‌دهد.

با نصب شیشه بالکن ریلی ، طیف گسترده ای از اندازه شیشه بالکن ریلی در دسترس می باشد . در صورتی که شما تمامی درب های لولایی خود را با درب شیشه ای ریلی تعویض کنید ، فضای شما گسترده تر می شود و این امکان را فراهم می نماید که دسترسی آسانی به تمامی نقاط داشته باشید . همچنین امکان استفاده از تمامی فضای خود در تمامی فصول سال را فراهم می کند

بر چه اساس “قیمت شیشه بالکن” محاسبه می‌شود؟

نوع شیشه بالکن به دو صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد: شیشه های بالکن از لحاظ استفاده دارای 2 حالت کشویی و ریلی هستند و از جنبه طرح و مدل در 2 نوع: 1. فریم لس (بدون فریم) 2. فریم آلومینیومی و یا استیل هستند. دیگر یا بهصورت فریم لس (بدون فریم) ویا با فریم آلومینیومی هستند. هر کدام از این موارد در تعیین نهاییقیمت شیشه بالکن تأثیرگذار است. رنگ شیشه ها، ضخامت کار، سکوریت بودن شیشه‌ها و از همه مهمتر یراق آلات کاربردی هنگام نصب همه و همه دست به دست هم داده و شیشه بالکن طبق سلیقه و خواسته شما ارائه و اجرا می گردد که روی قیمت تمام شده بی تأثیر نخواهند بود.

نصب شیشه بالکن در شهرهای آلوده چه مزیت هایی دارد ؟

هوای آلوده یکی از بدترین مشکلاتی می باشد که در شهرهای بزرگ با آن مواجه می شویم و در واقع باید بدانیم یکی از معضلات شهرنشینی در شهرهای بزرگ مانند تهران آلودگی هوای آن می باشد. این شهرهای می توانند با نصب شیشه بالکن از ورود آب و هوای آلوده و سر صدای زیاد به درون فضا جلوگیری کنند. سر و صدا هم در شهرهای بزرگ افراد را آزار می دهد که با شیشه های بالکن از ورود سر و صدا هم جلوگیری می شود، چرا که شیشه های آن دو جداره است.

۰ ۰

اولین مطالب آزمایشی من

۱۴ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۵ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.